MÜÜGITINGIMUSED

1. Üldinfo

1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad Athlean OÜ (edaspidi Tarnija) veebilehel www.rahagasobraks.ee asuvate koolituspääsmete ja teiste kaupade tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi Veebipood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele üldistele müügitingimustele reguleerivad Tarbija ja Tarnija vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid muuhulgas Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS) ja Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS).
1.3. Käesolevate üldiste müügitingimuste, privaatsuse ning kehtivate Veebipoe toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda www.rahagasobraks.ee veebilehel

2. Hinnainfo

2.1. Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes.
2.2. Hinnad ei sisalda käibemaksu.
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (kolm päeva pärast tellimuse vormistamist).
2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Tarnija vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.5. Ostetud tooted edastatakse Tarbijale elektrooniliselt e-maili teel ning kättetoimetamisega seotud transporditasu ei lisandu.
2.6. Tarnija jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel www.rahagasobraks.ee.

3. Tellimuse vormistamine ja kohaletoimetamine

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3.2. Vormistage tellimus ostukorvis.
3.3. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks täitke nõutud andmeväljad ja valige nimekirjast teile sobiv makseviis. Maksed teostatakse eurodes.
3.4. Enne makse lõplikku sooritamist, peab tarbija olema lugenud ja nõustunud müügi- ja privaatsustingimustega.

3.5. Makseid vahendab Stripe Inc. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3.6. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Stripe Inc-le.
3.7. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist üle ka ostukorvi sisu.
3.8. Tellimuse täitmine toimub automaatselt. Tellitud kaup ja arve saabuvad teie meiliaadressile ühe tööpäeva jooksul.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub Tarnija andma Tarbijale üle olemasoleva kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Tarnijale tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse kolme päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Tarnija pangakontole.

5. Isikuandmete töötlemine

5.1. Tarbija annab Veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress,  meiliaadress), mille abil toimetatakse tellitud kaup Tarbijani.
5.2. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
5.3. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult juhul, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.

6. Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord

6.1. Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole. Pretensioonide esitamise õigus on kuni 7 kalendripäeva alates kauba kättesaamisest. Selleks saab kasutada Veebipoe kontaktivormi.
6.2. Tarbijal on õigus raha tagasi saada, kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule. Raha tagastatakse 14 kalendripäeva jooksul peale pretensiooni kinnitamist.
6.3. Kui Tarbijal ei ole võimalik osaleda personaalsel koolitusel, mille jaoks on ta pääsme soetanud ning aeg kokku lepitud, siis on õigus Tarbijal üks kord aega muuta 24h etteteatamisega. Muudel juhtudel (sh ilmumata jätmine) raha ei tagastata ega teist aega ei pakuta.
6.4. Tarnija ei vastuta Tarbijale tekkinud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Tarnija ei saanud mõjutada või ette näha.
6.5. Lahendamata jäänud pretensioonide puhul on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.